Persondatapolitik Vi tager beskyttelsen af dine personlige oplysninger alvorligt. Denne meddelelse om beskyttelse af personlige oplysninger forklarer hvordan vi behandler dine personlige oplysninger, herunder i forbindelse med indsamling, brug, offentliggørelse, videregivelse, opbevaring og beskyttelse. HåndværkerPortalen fraråder al brug af personlige oplysninger, og stiller ikke krav herom, og kan derfor ikke stilles ansvarlig for evt. brud på håndteringen af de af brugeren indtastede oplysninger. Vi anbefaler, at virksomheden opretter deres bruger udelukkende ved brug af virksomhedens oplysninger, da virksomheden ikke er underlagt samme regulativer i forbindelse med persondataforordningen. Såfremt virksomheden har behov for indtastning af navn (fx i forbindelse med kontaktperson), anbefales det udelukkende at benytte enten fornavn, efternavn eller evt. øgenavn, således denne oplysning ikke kan kobles til en specifik medarbejder. HåndværkerPortalen anbefaler ligeledes, at enkeltmandsvirksomheder og lign. opretter en mail til virksomheden, som ikke umiddelbart ikke kan knyttes direkte til personlige oplysninger samt ligeledes at virksomheden benytter evt. øgenavn som kontaktperson. Skulle virksomheden trods anbefalingen, vælge at benytte personlige oplysninger, opbevares disse af HåndværkerPortalen på samme måde som nedenstående datapolitik for virksomhedens oplysninger, som er i overensstemmelse med gældende regler for persondataforordningen.    Den dataansvarlige er: HåndværkerPortalen ApS Vandværksvej 38, 9800 Hjørring Danmark, CVR-nr. 41921773 Omfang Denne meddelelse om beskyttelse af oplysninger gælder for alle HåndværkerPortalens websteder, programmer, tjenester og værktøjer (samlet kaldet "tjenester"), hvor der henvises til denne meddelelse om beskyttelse af virksomhedens såvel som personlige oplysninger, uanset hvordan du får adgang til eller bruger dem, herunder via mobilenheder.  Vi kan ændre denne meddelelse om beskyttelse af virksomhedens og personlige oplysninger til enhver tid ved at offentliggøre den ændrede version på dette websted, herunder ikrafttrædelsesdatoen for den ændrede version. Vi vil dog give dig meddelelse om væsentlige indholdsmæssige ændringer via e-mail eller notifikation. Oplysninger, som vi indsamler  HåndværkerPortalen stiller ikke krav til opgivelse af personlige oplysninger. Vi anbefaler, at der kun benyttes oplysninger fra egen virksomheden til at oprette brugeren på HåndværkerPortalen, for på den måde at værne om de personlige informationer. Uagtet om virksomheden vælger at benytte personlige oplysninger eller officielle oplysninger fra virksomhedens gør vi nedenfor opmærksom på den brugerdata, vi indsamler i forbindelse med brugen af HåndværkerPortalen. Vi indsamler oplysninger fra brugere på HåndværkerPortalen og enhver enhed (herunder mobilenheder), din virksomhed bruger, når den: benytter vores tjenester, opretter en brugerkonto hos os, giver os information i en webformular, opdaterer eller tilføjer oplysninger om din brugerkonto, deltager i fællesskabets diskussioner, chatsamtaler eller konfliktløsninger, eller når du på anden vis korresponderer med os. Nogle af disse oplysninger er nødvendige at afgive for at oprette en brugerkonto hos os. Afgivelse af alle andre oplysninger er frivillig, men kan være nødvendig for at kunne bruge vores tjenester, f.eks. tilbuds- eller kontaktoplysninger, der er nødvendige for at offentliggøre en annonce. Vi indsamler oplysninger som beskrevet nedenfor. Oplysninger, som din virksomhed giver os, når den bruger vores tjenester, kundeservice eller opretter en brugerkonto hos os: Oplysninger såsom virksomhedens navn, virksomhedens adresser, telefonnumre eller e-mailadresser, når din virksomhed opretter en brugerkonto hos os eller benytter vores kundeservice. Andet indhold, som din virksomhed genererer, eller som er forbundet med dennes brugerkonto, og brug af vores websted såsom din brug af følgende webstedsfunktioner: Menu (Mine Annoncer, Favoritter, Brugeroplysninger, opret annonce), eller Hjælpe sektionen. Oplysninger så som alder, køn, interesser, holdninger mv. som du eller virksomheden afgiver, når I benytter vores tjenester, herunder f.eks. i en webformular, når du opdaterer eller tilføjer oplysninger om din brugerkonto, deltager i diskussioner, chatsamtaler eller konfliktløsninger, eller når I på anden vis kommunikerer med os om vores tjenester. Yderligere oplysninger, som vi er pålagt eller berettiget til at behandle i henhold til national lovgivning, herunder for at kunne autentificere eller identificere din virksomhed eller verificere de oplysninger, vi har indsamlet. Oplysninger, som vi indsamler automatisk, når din virksomhed bruger vores tjenester eller opretter en brugerkonto hos os: Vi indsamler oplysninger om virksomhedens interaktion med vores tjenester, virksomhedens annoncepræferencer og virksomhedens kommunikation med os. Det er oplysninger, vi modtager fra enheder (herunder mobilenheder), virksomheden bruger, når virksomheden tilgår vores tjenester. Disse oplysninger kan omfatte eksempelvis følgende: enheds-id eller entydig identifikator, enhedstype, id for annoncering og entydigt enhedstoken. Lokationsoplysninger, herunder oplysninger om geografisk placering fra virksomhedens mobilenhed. Husk på, at virksomheden på de fleste mobilenheder kan kontrollere eller deaktivere brugen af lokaliseringstjenester i et program på din mobilenhed via enhedens indstillingsmenu. Computer- og forbindelsesoplysninger som f.eks. statistik om dine sidevisninger, din trafik til og fra websteder, henvisnings-URL-adresse, annoncedata, din IP-adresse, din browserhistorik og dine weblogoplysninger. Oplysninger, vi indsamler via cookies og lignende teknologier: Vi bruger cookies, webbeacons, entydige identifikatorer og lignende teknologier til at indsamle oplysninger om de sider, virksomheden får vist, de links, virksomheden klikker på, og andre handlinger, du foretager, når virksomheden bruger vores tjenester, i vores annoncer eller i e-mailindhold. Hvis virksomheden ønsker mere information om vores brug af disse teknologier, og hvordan de kontrolleres, fremgår dette i sektionen Cookies og lignende teknologier nedenfor. Hvis virksomheden giver os personlige oplysninger om en anden person, må virksomheden kun gøre det med den pågældende persons samtykke. Virksomheden bør informere personen om, hvordan vi indsamler, bruger, offentliggør og opbevarer dennes personlige oplysninger i henhold til denne meddelelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Sådan anvender vi virksomhedens oplysninger Vi bruger de oplysninger, vi indsamler om din virksomhed, til en række forskellige forretningsformål og på basis af en række forskellige behandlingsgrundlag. Følgende er en oversigt over, hvordan, og på basis af hvilke behandlingsgrundlag, vi behandler dine personlige oplysninger. Vi bruger oplysningerne til at indgå eller opfylde aftaler med din virksomhed og levere vores tjenester til dig, til at overholde vores retlige forpligtelse eller beskytte dine vitale interesser. Dette omfatter: At give virksomheden mulighed for at tilgå og benytte vores tjenester (i særdeleshed så du kan publicere og administrere annoncer eller andet indhold), brugerkontostyring, drive, vurdere, sikre og forbedre vores tjenester, samt tilpasse webindhold, der inkluderer elementer og tjenester, som virksomheden måtte ønske som resultat af dine handlinger. At give virksomheden adgang til funktioner, der muliggør kommunikation med andre brugere. At kontakte virksomheden vedrørende dennes brugerkonto, af løse problemer med virksomhedens brugerkonto, at afklare en tvist, at opkræve gebyrer eller skyldige beløb eller at yde virksomheden andre former for nødvendig kundeservice. Når vi kontakter virksomheden af ovenstående årsager, kan det foregå via e-mail, telefon, sms-besked, post og mobil-push-beskeder. At levere andre tjenester, virksomheden har anmodet om, som beskrevet, når vi indsamler oplysningerne. Vi bruger generelle oplysninger om geografisk placering til at give dig lokalitetsbaserede tjenester (f.eks. annoncer, søgeresultater og andet individuelt tilpasset indhold). At forhindre, opdage, modvirke og undersøge svindel, sikkerhedsbrud eller andre potentielt forbudte eller ulovlige aktiviteter. For at håndhæve vores brugervilkår, denne meddelelse om beskyttelse af personlige oplysninger eller andre politikker, gældende national lovgivning og alle aftaler, vi måtte have med din virksomhed. Vi bruger oplysningerne til at forfølge vores legitime interesser, hvis virksomhedens interesser, grundlæggende rettigheder og frihedsrettigheder ikke går forud for disse interesser. Dette omfatter behandling, der sker for at: Forbedre vores tjenester ved f.eks. at behandle information, der gør det muligt at sikre tilgængelighed, fejlfinding, og løsning af problemer som virksomheden har oplevet, for derved at give denne en bedre oplevelse. Tilpasse, vurdere og forbedre vores annoncering for at gøre den mere relevant. Kontakte virksomheden via e-mail eller post for at tilbyde virksomheden værdikuponer, rabatter og specialtilbud, for høre virksomheden mening via spørgeskemaer eller lignende, for informere virksomheden om vores tjenester eller nyheder, der kan have relevans for virksomhedens brug heraf. Dette vil altid ske, i overensstemmelse med virksomhedens præferencer og gældende lovgivning, herunder kravene i markedsføringsloven. Tilpasse vores tjenester, herunder vores websteder, så indholdet afstemmes bedre med virksomhedens præferencer. Analysere effekten af vores markedsføringskampagner (f.eks. ved at analysere åbnings- og klikprocenter). Overvåge og forbedre informationssikkerheden på vores websteder og i apps. Med virksomhedens samtykke bruger vi dennes oplysninger til at: Kontakte virksomheden med markedsføring via telefonopkald, e-mail, sms eller notifikationer i vores apps, herunder markedsføring fra tredjeparter. Dette vil altid ske i overensstemmelse med virksomhedens markedsføringssamtykke. Tilpasse tredjeparters bannerannoncer, herunder bannerannoncer, der vises på tredjeparters websteder, i forhold til din adfærd og dine præferencer. Bruge virksomhedens geografiske placering til at levere lokalitetsbaserede tjenester. Virksomheden kan til enhver tid tilbagetrække dit samtykke ved at slette dennes bruger eller fremsende ønske herom til kundeservice@hvpt.dk Vi vil ikke benytte teknologier, der indebærer automatisk behandling af virksomhedens- eller personoplysninger (dvs. uden menneskelig indblanding), herunder profilering, til at træffe beslutninger relateret til dig, der har retsvirkning eller på tilsvarende vis betydeligt påvirker dig, medmindre 1) en sådan beslutning er nødvendig for at indgå eller opfylde en kontrakt, vi har indgået med dig, 2) vi har dit samtykke, eller 3) vi er pålagt at bruge sådan teknologi i henhold til national lovgivning. Sådan kan du tilgå, kontrollere og korrigere din virksomheds oplysninger Adgang til, rettelse og sletning af din virksomheds oplysninger Du kan se, gennemgå og ændre de fleste af dine personlige oplysninger ved at logge ind på din brugerkonto. Du bedes opdatere dine personlige oplysninger straks, hvis de bliver ændret eller er forkerte. Husk på, at når du først har foretaget et offentligt opslag, kan du måske ikke ændre eller fjerne det. Vi vil respektere enhver juridisk ret, du måtte have til at tilgå, ændre eller slette dine personlige oplysninger. Hvis du ønsker indsigt og vil vide, om der kan være gebyrer, hvis det er tilladt i henhold til national lovgivning, bedes du kontakte os som beskrevet i sektionen Kontakt os nedenfor. Selvom du har juridisk ret til at anmode om indsigt i eller ændring eller sletning af dine personlige oplysninger, kan vi i visse tilfælde i overensstemmelse med gældende national lovgivning nægte denne indsigt eller afvise at ændre eller slette dine personlige oplysninger. Hvis du anmoder os om at stoppe behandlingen af nogle eller alle dine personlige oplysninger, eller du tilbagetrækker dit samtykke (hvis relevant) til vores brug eller videregivelse af dine personlige oplysninger til de formål, der er anført i denne meddelelse om beskyttelse af personlige oplysninger, vil vi måske ikke kunne give dig alle de tjenester og den kundesupport, som tilbydes vores brugere i henhold til denne meddelelse om beskyttelse af personlige oplysninger og vores brugervilkår. Efter anmodning fra dig vil vi, så vidt muligt, lukke din brugerkonto og fjerne dine personlige oplysninger, så de ikke er tilgængelige, snarest muligt, i overensstemmelse med gældende national lovgivning. Sådan kan vi dele virksomhedens oplysninger Vi kan videregive virksomhedens oplysninger til følgende parter til følgende formål: Tjenesteudbydere og finansieringspartnere, som følger: Tredjepartstjenesteudbydere, der hjælper os med at levere vores tjenester, betalingsbehandlingstjenester, assisterer os med leveringen af tilpasset annoncering og hjælper os med at undgå, opdage, modvirke og undersøge potentielt ulovlige handlinger, overtrædelser af vores brugervilkår, svindel og/eller sikkerhedsbrud, indsamling af regninger, affilierings- og belønningsprogrammer og anden forretningsdrift. Tredjepartsfinansinstitutter, som vi er partner med for at kunne give dig finansielle produkter, så de kan levere fælles indhold og tjenester (f.eks. registrering, transaktioner og kundesupport). Disse tredjepartsfinansinstitutter er partnere, som kun vil bruge dine personlige oplysninger til at tilsende dig markedsføring, hvis du har anmodet om deres tjenester. Tredjepartsudbydere af websteder, programmer, tjenester og værktøjer: Som er vores partnere i henhold til vores brugervilkår, så de kan publicere eller annoncere dine opslag og deres indhold på deres websteder eller i deres programmer, tjenester og værktøjer. Hvis vi overfører personlige oplysninger sammen med indholdet af dine opslag til tredjepartsudbydere, vil det kun være på basis af en aftale, der begrænser tredjepartsudbyderens brug af sådanne personlige oplysninger til den databehandling, som er nødvendig for at kunne opfylde deres kontrakt med os, og som forpligter tredjepartsudbyderen til at tage sikkerhedsforanstaltninger angående sådanne data. Tredjepartsudbydere har ikke tilladelse til at sælge, lease eller på anden vis overføre de oplysninger, som er inkluderet i virksomhedens opslag, til tredjeparter.  Retshåndhævelse, retssager og som berettiget i henhold til gældende lovgivning: For at overholde vores forpligtelser efter lovgivningen, håndhæve vores brugervilkår, reagere på klager over, at et opslag eller andet indhold overtræder andres rettigheder, eller for at beskytte enhvers rettigheder, ejendomsret eller sikkerhed. Til retlige eller offentlige myndigheder, eller autoriserede tredjeparter, som reaktion på en verificeret anmodning eller retssag i forbindelse med en strafferetlig efterforskning eller påstået eller formodet ulovlig aktivitet eller enhver anden aktivitet, der udsætter os, dig eller nogen anden bruger for retligt ansvar. Vi vil kun videregive oplysninger, som vi vurderer relevante for efterforskningen eller undersøgelsen. Til kreditselskaber eller -bureauer i henhold til gældende national lovgivning. Til tredjeparter, der er involveret i en retssag, hvis vi er forpligtet til at afgive vidneforklaring, der foreligger en dommerkendelse eller lignende juridisk grundlag, eller vi på anden vis i god tro mener, at afsløringen af oplysninger er nødvendig for at undgå overhængende fare for fysiske eller økonomiske tab eller for at indberette mistanke om ulovlig aktivitet.   Ejerskifte Hvis vi er involveret i en fusion med, overtages eller overtager en anden virksomhed (eller en del heraf), kan vi dele oplysninger med denne virksomhed i overensstemmelse med vores globale standarder for beskyttelse af personlige oplysninger. I en sådan situation vil vi kræve, at det fortsættende selskab følger denne meddelelse om beskyttelse af oplysninger i forhold til virksomheden eller dine personlige oplysninger. Hvis vi ønsker at håndtere virksomhedens og dine personlige oplysninger til noget formål, der ikke er dækket i denne meddelelse om beskyttelse af personlige oplysninger, vil du på forhånd modtage besked om behandlingen af disse oplysninger til de nye formål. Hvor lang tid vi opbevarer dine oplysninger Vores specifikke opbevaringstider for oplysninger er dokumenteret i vores tidsplaner for opbevaring af poster. Hvor længe, vi opbevarer personlige oplysninger, kan variere markant alt efter konteksten af de tjenester, vi leverer, og vores retlige forpligtelser. Følgende faktorer har typisk indflydelse på opbevaringsperioder: Hvor længe er de oplysninger nødvendige for at kunne levere vores tjenester? Det omfatter forhold som at vedligeholde og forbedre ydeevnen af vores produkter, beskytte vores systemer og opbevare relevante forretnings- og finansposter. Det er den generelle regel, som udgør grundlaget for de fleste af vores dataopbevaringsperioder. Er de oplysningerne følsomme? I så fald anvendes normalt en kortere opbevaringsperiode. Har du givet samtykke til en længere opbevaringsperiode? I så fald vil vi opbevare data i henhold til dit samtykke. Er vi underlagt retlig, kontraktmæssig eller lignende forpligtelse til at opbevare virksomhedens eller dine personlige oplysninger? Der kan f.eks. være love for obligatorisk dataopbevaring, myndigheders ordrer om at bevare data, der er relevante for en efterforskning, eller personlige oplysninger, der opbevares grundet en retstvist. Når det ikke længere er nødvendigt for os at bevare dine personlige oplysninger, bortskaffer vi dem på forsvarlig vis i henhold til vores politikker for opbevaring og sletning af data. Andre vigtige oplysninger om beskyttelse af oplysninger Hvad sker der når virksomheden deler sine oplysninger på vores websteder eller i vores programmer? Andre brugere har adgang til virksomhedens oplysninger, virksomheden deler på HåndværkerPortalen. Andre brugere kan f.eks. se virksomhedens annoncer, telefonnummer, kontaktperson eller adresse. Andre brugere kan også se alle de oplysninger, virksomheden vælger at dele i din profil. Virksomhedens ansvar over for oplysninger, denne modtager på HåndværkerPortalen Virksomheder må kun bruge de oplysninger, denne har adgang til gennem HåndværkerPortalen (f.eks. klager over svindel og kommunikation fra medlem til medlem), og til de formål, som den bruger, oplysningerne vedrører, har givet sit udtrykkelige samtykke til. Brug af personlige oplysninger om andre brugere, som virksomheden har adgang til, til noget formål vil udgøre en overtrædelse af vores brugervilkår. Uønsket eller truende e-mail Vi tolererer ikke misbrug af vores tjenester. Virksomheden har ikke tilladelse til at tilføje andre brugere på sin adresseliste (e-mail eller post), ringe op til eller tilsende en bruger sms-beskeder til kommercielle formål, selvom brugeren har købt noget af virksomheden, uden brugerens udtrykkelige samtykke. Afsendelse af uønsket eller truende e-mail og sms-beskeder er et brud på vores brugervilkår. Hvis virksomheden vil indberette HåndværkerPortalen-relateret spam eller forfalsket e-mail, bedes virksomheden underrette os gennem kundeservice. Kommunikationsværktøjer Vi kan scanne meddelelser automatisk og kontrollere for spam, virus, phishing og anden skadelig aktivitet, ulovligt eller forbudt indhold eller overtrædelser af vores brugervilkår, indeværende meddelelse om beskyttelse af oplysninger eller vores øvrige politikker. Tredjeparts praksis for beskyttelse af personlige oplysninger Denne meddelelse om beskyttelse af personlige oplysninger omhandler kun vores brug og håndtering af personlige oplysninger, vi indsamler fra virksomheden i forbindelse med leveringen af vores tjenester. Hvis virksomheden giver personlige oplysninger til en tredjepart eller besøger en tredjeparts websted via et link fra vores tjenester, vil deres meddelelse om og praksis for beskyttelse af personlige oplysninger være gældende for alle personlige oplysninger, virksomheden giver til dem, eller de indsamler fra din virksomhed. Vi kan ikke garantere for beskyttelsen af personlige oplysninger, når du giver dem til en tredjepart, og vi anbefaler at evaluere privatlivs- og sikkerhedspolitikkerne hos din handelspartner, før du indgår i en transaktion og vælger at dele dine personlige oplysninger. Det gælder også, hvis de tredjeparter, til hvem giver personlige oplysninger, er tilbudsgivere, købere eller sælgere på vores websted. HåndværkerPortalens Cookie Politik Når virksomheden besøger vores hjemmesider eller anvender vores tjenester, applikationer, beskedsystemer (såsom e-mail) og værktøjer, kan vi eller vores leverandører bruge cookies, pixelcookies og andre lignende teknologier til at gemme oplysninger til brug for statistik, måling af vores ydelse og funktionalitet samt markedsføring. Denne side skal hjælpe brugerne med at forstå mere om disse teknologier og vores brug af dem på vores hjemmesider og i vores tjenester, applikationer og værktøjer. Hvad er cookies, pixelcookies og lignende teknologier? Ligesom de fleste hjemmesider bruger vi teknologier, der i det væsentlige er små datafiler, der placeres på din computer, tablet eller mobiltelefon (en "enhed"), og som giver os mulighed for at gemme visse oplysninger, hver gang du besøger eller interagerer med vores hjemmesider, tjenester, applikationer, beskedsystemer og værktøjer. De specifikke navne og typer af cookies, pixelcookies og andre lignende teknologier, som vi bruger, kan ændre sig fra tid til anden. For at hjælpe dig til bedre at forstå vores cookiepolitik og vores anvendelse af sådanne teknologier, har vi lavet denne korte oversigt over terminologier og definitioner: Cookies - små tekstfiler (typisk lavet af bogstaver og tal), som placeres i hukommelsen på din browser eller enhed, når du besøger en hjemmeside eller ser en besked. Cookies giver en hjemmeside mulighed for at genkende en bestemt enhed eller browser. Der findes flere typer af cookies: • Midlertidige cookies udløber, når du stopper med at bruge browseren og giver os mulighed for at huske dine handlinger i løbet af den periode, hvor du anvender din browser. • Permanente cookies gemmes på din enhed og tillader os at huske dine præferencer eller handlinger på tværs af flere hjemmesider. • Førsteparts cookies sættes af den hjemmeside, som du besøger. • "Tredjeparts cookies" sættes af en tredjeparts hjemmeside, som er adskilt fra den hjemmeside, som du besøger. Cookies kan deaktiveres eller fjernes ved hjælp af værktøjer, der er tilgængelige på de fleste browsere. De forskellige browsere tilbyder forskellige muligheder for at deaktivere muligheden for lagring af cookies. Pixelcookies - små grafiske billeder (også kendt som "pixel tags" eller "clear GIFs"), som kan indgå i vores hjemmesider, tjenester, applikationer, beskedsystemer og værktøjer. Pixelcookies kan anvendes til en række formål, herunder til at måle effektiviteten af ​​vores hjemmesider, til at overvåge, hvor mange besøgende der er på vores platform, og hvordan de navigerer på vores platform. For eksempel, når vi sender dig e-mails, giver pixelcookies os mulighed for at spore, om du har åbnet e-mails og klikket på links for at måle kampagnens ydeevne og forbedre funktionerne. Lignende teknologier til lagring af oplysninger - Teknologier, der lagrer oplysninger i din browser eller enhed, og som udnytter lokale enheder og lokal opbevaring, såsom flash-cookies, HTML 5 cookies og andre metoder. Disse teknologier kan operere på tværs af alle dine browsere. I nogle tilfælde kan brugen af ​​disse teknologier ikke styres af browseren, men kræver specialværktøj. Vi kan bruge disse teknologier til lagring af oplysninger for at sikre din kontos sikkerhed eller for at spotte uregelmæssigheder i brug af hjemmesiden for at forhindre din konto fra at blive tilgængelig på en uautoriseret måde, eller til at vurdere resultaterne af vores hjemmesider, tjenester, applikationer eller værktøjer. Vi kan bruge udtrykkene "cookies" eller "lignende teknologier" i flæng i vores cookiepolitik for at henvise til alle teknologier, som vi kan bruge til at gemme data i din browser eller enhed eller til at indsamle oplysninger, der hjælper os til at identificere dig, som nærmere beskrevet ovenfor. Virksomhedens valg og vores brug af cookies, pixelcookies og lignende teknologier Vi tilbyder på vores platform bestemte funktioner, tjenester, applikationer og værktøjer, der kun er tilgængelige, hvis vi anvender ​​de ovenfor nævnte teknologier. Virksomheden er altid velkommen til at blokere, slette eller deaktivere disse teknologier, hvis dennes browser eller enhed tillader det. Men hvis virksomheden afviser cookies eller andre lignende teknologier, vil denne ikke være i stand til at bruge bestemte funktioner, tjenester, applikationer eller værktøjer på vores hjemmesider. Virksomheden kan også blive bedt om at indtaste din adgangskode oftere under en et besøg på vores platform. Generelt giver disse teknologier vores hjemmesider, tjenester, applikationer og værktøjer adgang til at gemme relevante oplysninger i din browser eller enhed og senere læse disse oplysninger. Vi opbevarer ikke personlige oplysninger ved brug af disse teknologier, men bruger dem til at identificere virksomheden i vores servere eller interne systemer. Hvor det er relevant, beskytter vi vores cookies og andre teknologier, så kun vi og/eller vores leverandører kan fortolke dem ved at tildele dem en unik identifikation, der kun kan forstås af os. Vi gemmer ikke nogen af ​​dine personlige oplysninger på nogen af ​​vores cookies eller lignende teknologier. Virksomheden kan finde mere information om de personlige oplysninger, som vi indsamler ved hjælp af cookies og lignende teknologier, i vores persondatapolitik. Vi indhenter virksomhedens samtykke til vores brug af disse teknologier til at indsamle og opbevare oplysninger ved at give gennemskuelig information og varsel om brugen og giver dig mulighed for at deaktivere disse teknologier som angivet ovenfor. Vores brug af de ovenfor anførte teknologier falder i følgende generelle kategorier: Operationelt nødvendigt. Vi kan bruge cookies eller andre lignende teknologier, der er nødvendige for driften af ​​vores hjemmesider, tjenester, applikationer og værktøjer. Dette omfatter teknologier, som giver dig adgang til vores hjemmesider, tjenester, applikationer og værktøjer, der er nødvendige for at undgå uberettiget brug af disse tjenester og som forbedrer sikkerheden, eller som giver dig mulighed for at gøre brug af vores funktioner såsom gemte søgninger eller lignende; Ydelsesrelateret. Vi kan bruge cookies eller andre lignende teknologier, der er nyttige for at vurdere resultaterne af vores hjemmesider, applikationer, tjenester og værktøjer, herunder som en del af vores analytiske arbejde, der hjælper os til at forstå, hvordan vores besøgende bruger vores hjemmeside eller til at forbedre indholdet på vores hjemmesider, applikationer, tjenester eller værktøjer; Funktionsrelateret. Vi kan bruge cookies eller andre lignende teknologier, der tillader os at tilbyde dig en forbedret funktionalitet, når du bruger vores hjemmesider, tjenester, applikationer eller værktøjer. Dette kan omfatte at identificere dig, når virksomheden logger ind på vores platform eller holde styr på dine angivne præferencer, interesser, og hvad virksomheden tidligere har set, så vi kan forbedre indholdet på vores hjemmesider; Reklame eller målretning. Vi kan bruge førsteparts eller tredjeparts cookies og pixelcookies til at levere indhold, herunder annoncer, der er relevante for dine interesser på vores hjemmesider eller på tredjeparters hjemmesider. Dette omfatter hjælp af teknologier til at forstå nytten for virksomheden af de reklamer og indhold, der er leveret til dig. Der kan findes yderligere oplysninger om data, som vi indsamler ved hjælp af cookies og lignende teknologier i vores persondatapolitik. For at fravælge brugen af ​​tredjeparts reklamerelaterede cookies og pixelcookies, se afsnittet om annoncenetværk og annoncebørser nedenfor. Hvis din virksomhed gerne vil fravælge alle andre typer teknologier, som vi anvender på vores hjemmesider, tjenester, applikationer eller værktøjer, kan den gøre det ved at blokere, slette eller deaktivere dem på den måde, som virksomhedens browser eller enhed tillader det. Anvendelse af disse teknologier fra leverandører Vi kan arbejde med tredjeparts udbydere, almindeligvis kendt som leverandører, der med vores tilladelse kan placere tredjeparts-cookies, pixelcookies eller lignende teknologier til at gemme oplysninger på vores hjemmesider eller i vores tjenester, applikationer og værktøjer. Disse leverandører hjælper os med at drive vores hjemmesider, applikationer, tjenester og værktøjer og give dig en bedre, hurtigere og sikrere oplevelse. Vores leverandører kan bruge disse teknologier til at hjælpe os med at levere vores egne ydelser og reklamer og indsamle anonyme oplysninger om de hjemmesider, som du besøger samt til at foretage analyser. Vi tillader ikke, ​​at vore leverandører indsamler nogen af din virksomheds eller ​​dine personlige oplysninger på vores hjemmesider eller i vores tjenester, applikationer eller værktøjer til deres egne formål. Vores leverandører er underlagt aftaler om fortrolighed med os og andre juridiske begrænsninger vedrørende deres brug eller indsamling af oplysninger. Med undtagelse af vores leverandørers brug af de ovenfor anførte teknologier, tillader vi ikke, at tredjeparts indhold på vores hjemmesider (såsom postlister, klassificeret programoversigter, anmeldelser, osv.) lagrer cookies, pixelcookies eller lignende teknologier til sporing eller indsamling af din virksomheds eller dine personlige oplysninger. Hvis du mener, at en tredjepart indsamler personlige oplysninger eller bruger sporingsteknologi, anmoder vi dig om at rapportere det til kundeservice@hvpt.dk. Målrettede annoncenetværk og annoncebørser fra tredjeparter Vores hjemmesider, tjenester, applikationer og værktøjer kan anvende tredjeparter, såsom reklamenetværk og reklamebørser, for at kunne give din virksomhed reklamer. Disse tredjeparts reklamenetværk og reklamebørser kan anvende tredjeparts-cookies, pixelcookies eller lignende teknologier til at indsamle oplysninger for at give din virksomhed deres tjenester. De kan også hente ID'et på din virksomheds computer, IP-adresse eller en identifikationskode til reklamer (IDFA), som kan bruges til at skræddersy reklamer, virksomheden ser på vores hjemmesider eller andre steder på nettet. Nogle af disse oplysninger kan udgøre personoplysninger. Du kan læse mere om vores behandling af personoplysninger i vores Persondatapolitik.  Brugen af ​​ tredjeparters teknologier er ikke kontrolleret af os, selv om de bruger vores teknologi til at hjælpe med at opbevare og indsamle data. De relevante betingelser, persondatapolitik, tilladelser, meddelelser og valg fra tredjeparter bør gennemgås med henblik på deres praksis for indsamling, opbevaring og deling. Vi giver ikke nogen indeståelser i relation til de politikker eller praksisser, som anvendes af tredjeparts annoncører eller reklamenetværk eller relaterede tredjeparter.